Czym jest SERP
SERP (Search Engine Results Page) - strona internetowa wyświetlająca listę adresów znalezionych za pomocą wyszukiwarki internetowej; obejmuje ona strony znalezione automatycznie przez wyszukiwarkę i adresy wprowadzone do indeksu ręcznie oraz adresy pochodzące z bazy adresów opłacanych przez ogłoszeniodawców.
Adresy te są wyświetlane w pewnej kolejności, jako pierwsze od góry strony podawane są te, które uznane są przez wyszukiwarkę za najbardziej odpowiednie dla zapytania
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/SERP
Mniej rozpowszechnione działania firm odpowiedzialnych za identyfikację wizualną
Chociaż do najbardziej popularnych zleceń dla firmy zajmującej się identyfikacją wizualną należy między innymi tworzenie stron internetowych czy zaprojektowanie logo przynależącego do danego produktu lub usługi, coraz częściej możemy się spotkać z mniej typowymi zleceniami.
Tego typu przedsiębiorstwa zajmują się bowiem bardzo często takimi zleceniami, jak przygotowanie kompletnej akcji reklamowej, zaprojektowanie ulotek reklamowych czy wytworzenie materiałów promocyjnych dla konkretnej firmy takich, jak kalendarze reklamowe. Dzięki poszerzeniu swojej działalności firmy zajmujące się identyfikacją wizualną mogą trafić do szerszego grona odbiorców, co z kolei może przełożyć się na większe zyski.
Budowanie wizerunku firmy
Wielu właścicieli przeróżnych zakładów, począwszy od małych sklepików wiejskich a kończących na ogromnych korporacjach ogólnoświatowych zadaje sobie pytanie: co zrobić, aby zwiększyć rozpoznawalność firmy na rynku? Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Wiele bowiem zależy od rodzaju usługi lub wytwarzanych produktów.
Na ogół dobrym rozwiązaniem jest profesjonalne tworzenie stron internetowych, ponieważ coraz więcej osób przed wyborem konkretnego produktu stara się znaleźć o nim jak najwięcej informacji. Kolejnym sposobem na zyskanie nowych klientów może być na przykład odpowiednia strategia marketingowa i zwiększenie liczby reklam lub zmiana dotychczasowego wizerunku firmy na rynku.