Marketing w internetowej encyklopedii
Marketing ? proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość Kotler, Keller, 2011. Najkrótsza definicja marketingu brzmi ?zaspokajać potrzeby, osiągając zysk?. Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych, lecz przemyślana strategia i wynikająca z niej taktyka działania, dostosowane do docelowych odbiorców, oparte na wiedzy i badaniach, osadzone mocno w realiach rynkowych.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing
Reklama dźwignią handlu
Jak wiadomo niezbędnym elementem prowadzenie każdej działalności jest reklama, w ostatnich latach można zaobserwować naprawdę ciekawe propozycje wielu firm reklamowych w tej kwestii. Otóż obecnie bardzo dużą popularnością cieszy się reklama mobilna, która dodatkowo posiada nagłośnienie. Jest to bardzo ciekawy pomysł dlatego, że zazwyczaj takie rozwiązania bardzo dobrze zwracają uwagę potencjalnych klientów
Taka reklama jest bardzo skuteczna dla pewnych branż, więc warto w nią zainwestować. Nic dziwnego że sporo firm inwestuje właśnie w tego typu reklamy i inwestuję w nią większość swoich środków na przeznaczonych na marketing.
Popularne metody reklamy outdoor
Inwestowanie marketing outdoor jest często jednym z podstawowych czynników wpływających na pozyskiwanie nowych klientów przez firmy. Do najpopularniejszych metod reklamy outdoor należą między innymi banery reklamowe, które stawia się przy drodze oraz reklamy stojące na parkingach, które również są banerami.
Ostatnio również dość popularne staje się reklamowanie poprzez podróżujący pojazd z nagłośnieniem- jest to tak zwana reklama mobilna. Pozwala ona na dotarcie do dość szerokiego grona odbiorców w stosunkowo krótkim czasie i przy niedużych kosztach. Dlatego właśnie jest często wybierana przez wiele firm.