Niewielki wymiar reklamy, czyli to ciekawa metoda na delikatną reklamę naszego produktu czy też usługi. Dodajmy do tego stronę internetową, bannery oraz wszelkie formy re marketingu i jesteśmy w domu. Reklama i druk.
Grafiki- definicja
Grafika ? jeden z podstawowych obok malarstwa i rzeźby działów sztuk plastycznych. Obejmuje techniki pozwalające na powielanie rysunku na papierze lub tkaninie z uprzednio przygotowanej formy.
Zależnie od funkcji rozróżniamy grafikę artystyczną zwaną też warsztatową oraz grafikę użytkową zwaną też stosowaną.
Grafika artystyczna (warsztatowa) wyróżnia się skupieniem w rękach artysty całego procesu twórczego od projektu przez wykonanie matrycy do wykonania odbitek ? rycin, które mają wartość oryginalnych dzieł sztuki. Liczba odbitek uzyskanych z jednej płyty zależy od techniki.
Grafika użytkowa to dziedzina grafiki i drukarstwa artystycznego służąca celom użytkowym. Związana jest z rynkiem wydawniczym i reklamą. Grafika użytkowa obejmuje plakat, ilustracje, druki okolicznościowe, magazyny, gazety, znaczki pocztowe, banknoty, ekslibrisy i liternictwo.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika
Marketing za pomocą naklejek
Naklejki lub jak ktoś woli, nalepki to doskonały materiał marketingowy, który można przykleić na produktach, na witrynie sklepowej lub jak reklama jeżdżąca na samochodach firmowych. Grafik projektując taką naklejkę może puścić wodze fantazji i poszaleć z forma, kształtem i typografią.
Niestety nie każdy zakład poligraficzny ma w swojej ofercie druk naklejek, ale w większości miast znajdziemy przynajmniej jeden taki zakład, który specjalizuje się w tego typu druku. Najlepsze naklejki powinny być jeszcze odpowiednio uszlachetnione i utwardzone, aby były jak najbardziej odporne na warunki atmosferyczne i promienie UV.
Ciężka praca w poligrafii
Praca w poligrafii to ciężki kawałek chleba, a szczególnie w większym mieście, gdzie ilość zleceń jest po prostu ogromna. To zdecydowanie praca dla ludzi z pasją do tego zawodu, a czasem nawet i to nie pomaga.
Częste nadgodziny i ogólny stres związany z dużą odpowiedzialnością tej pracy swoje kosztuje. Dobry specjalista w tej branży jest w stanie zarobić niemałą wypłatę, co jedynie trochę wynagradza trudność tego zawodu. W końcu na barkach poligrafa spoczywa odpowiednie przygotowanie projektu do druku, a później jego kontrola.