Mały rozmiar reklamy, czyli to świetna metoda na subtelną reklamę naszego produktu czy też usługi. Dodajmy do tego stronę internetową, wizytówki oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu. Reklama i druk.
Szerokie pojęcie- poligrafia
Poligrafia to bardzo szeroka dziedzina w której skład wchodzi wiele usług i zagadnień związanych z grafiką, publikacja treści, drukiem i wiele więcej. Nic więc dziwnego, że dobrych specjalistów z tej dziedziny jest niewielu i są rozchwytywani na rynku pracy.
Oczywiście jest to praca dość odpowiedzialna, niezależnie od stanowiska, na którym dana osoba pracuje. Należy pamiętać, ze wszystkie prace są tworzone pod większe lub mniejsze publikacje. Kiedy chodzi o nakłady liczące tysiące sztuk to presja jest jeszcze większa, a przecież za każdy błąd w takim druku trzeba kłaść własną głowę, ze wszystko będzie w prządku.
Obklejone auto
Coraz częściej można zobaczyć auta oklejona firmowymi znakami, z numerami telefonów, ofertą itd. Jest to bardzo dobry sposób na reklamę jeżdżącą po ulicach miasta, może to stanowić źródło nowych klientów dla firmy, ale też wzbudza pewne poczucie profesjonalizmu oraz troski o klienta. Takie i wszelkie inne zlecenia druku naklejek można kierować do zakładów poligraficznych specjalizujących siew tego typu realizacjach.
Najlepiej właśnie wybrać taką, która ma w swojej ofercie głównie naklejki i tego typu elementy drukowane. Zazwyczaj używają lepszych materiałów i stosują inne metody utrwalania swojego druku. Dobrze wydrukowana naklejka na auto powinna być jak najbardziej odporna na ciepło, promienie UV oraz oczywiście deszcz i śnieg.
Granie ceną materiałów drukowanych
Firmy poligraficzne co raz prześcigają się w cenach, druk staje się coraz tańszy, ponieważ drukarki dla domowych użytkowników maja coraz więcej funkcji i są coraz wyższej jakości. Teraz dobrą drukarkę atramentową można kupić za około 300 zł i jest to ona wystarczająca do druku np. zdjęć do domowego albumu.
Ponad to nowoczesne technologie druku są bardziej oszczędne niż te sprzed 20 lat, co również oddziałuje na cenę końcowego produktu. Wiele firm dorzuca dodatkową ilość kopii druku gratis, albo oferują spore zniżki przy kolejnych zakupach. Poszerzanie portfolio usług oraz prześciganie się w jakości druku to wszystko nabiera coraz szybszego tempa. Z czego oczywiście zadowoleni są głównie konsumenci.