Wikipedia o PHP
PHP ? interpretowany skryptowy język programowania zaprojektowany do generowania stron internetowych i budowania aplikacji webowych4 w czasie rzeczywistym.
PHP jest najczęściej stosowany do tworzenia skryptów po stronie serwera WWW, ale może być on również używany do przetwarzania danych z poziomu wiersza poleceń, a nawet do pisania programów pracujących w trybie graficznym (np. za pomocą biblioteki GTK+, używając rozszerzenia PHP-GTK). Implementacja PHP wraz z serwerem WWW Apache oraz serwerem baz danych MySQL określana jest jako platforma AMP (w środowisku Linux ? LAMP, w Windows ? WAMP).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/PHP
Co robi system CRM
Przykładem oprogramowania, które pomaga w dzianiu firmy jest oprogramowanie typu CRM. Jest to skrót od Zarządzania Relacji z Klientem. Nazwa może wyjaśnia o co tutaj chodzi, ale ilość funkcji jakie takie oprogramowanie posiada jest bardzo duża.
Wystawianie i wysyłanie faktur do klientów, newslettery, informowanie o nowych ofertach. Do tego kontakt przez panel klienta z pracownikiem firmy w formie czatu lub zgłoszeń problemów. To tylko niektóre z funkcji jakie może posiadać takie oprogramowanie. Wiele gotowych systemów CRM ma jeszcze moduły do statystyk z których można wyciągnąć ciekawe wnioski o działaniu pracowników i całe firmy.
Wiki i zalety CRM
Koncepcja CRM istnieje w świecie biznesu przez długi czas, ale w ostatnich latach wykorzystanie CRM wzrosło ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych. Przedsiębiorstwa powinny przeanalizować rozwiązania CRM w celu utrzymania istniejących klientów i służyć ich unikalnym potrzebom. Jeśli przedsiębiorstwa koncentrują się na dostarczaniu wysokiej jakości usług, które są dostosowane dla tych klientów, a następnie będą budować lojalność, co z kolei będzie skutkować zwiększeniem przychodów.
CRM jest inwestycją dla przedsiębiorstwa i jego zarządu, które musi być akceptowane przez handlowców. To rozwiązanie musi mieścić się w celach przedsiębiorstwa, a personel musi być przeszkolony, inaczej starania pójdą na marne, jeśli prowadzenie sprzedaży nie jest odpowiednio monitorowane i prawidłowo przechwytywane lub jeśli dodatkowe dane klienta nie są dostępne dla odpowiednich ludzi w odpowiednim czasie.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zarządzanie_relacjami_z_klientami